poniedziałek, 8 września 2014

W roli głównej...

Nie wiem czy ktoś z Wam pamięta jeszcze ten dział. Prowadziłam go stosunkowo dawno, a potem porzuciłam go ze względu na brak pomysłów. Dziś ze względu na to, że jedna z czytelniczek napisała, że na blogu mało się dzieje i jest po prostu nudno, co niestety jest prawdą, postanowiłam wskrzesić ten dział.

Jeśli macie jakieś propozycje co do postów, które powinny pojawiać się na blogu, proszę napiszcie w komentarzu sugestie. Co chcielibyście, aby pojawiło się tutaj?

Przechodząc do rzeczy. "W roli głównej" polega na tym, że wybieram jakiś artykuł z którym tworzę kilka stylizacji, zazwyczaj trzy.

Dziś wybrałam blazer z Rio, do którego przekonałam się kilka dni temu.



Co sądzicie o stylizacjach?
I pytanie zasadnicze: Czy chcecie, aby posty z tego działu pojawiały się na blogu?

3 komentarze:

  1. Chcę aby dział pozostał :)
    Stylizacje bardzo ładne, a szczególnie ostatnia.
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę aby został :) Stylizacje mi się podobają bardzo, i takie pytanko , kiedy będzie Hot or Not?
    Na żakiecik się skuszę ;3

    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny dział, świetny żakiet, świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń