poniedziałek, 1 września 2014

Powitanie oraz stylizacja

Witam. Mam na imię Dominika, na stardoll nazywam się dominika-10. Jestem nową redaktorką na blogu, będę zajmowała się stylizacjami za sm. Mam nadzieję, że stylizacje będą się Wam podobać.

Dzisiejsza stylizacja jest metaliczna z wyjątkiem bluzki, którą bardzo lubię :). Jest dosyć prosta, jednak postanowiłam ją Wam dzisiaj pokazać dlatego, że moim zdaniem ma coś w sobie, coś co przyciąga moją uwagę. Nie będę dużo pisać, bo liczę na Wasze komentarze, które naprawdę wiele dla mnie znaczą :)


Na koniec losowanie:



4 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja, wszystko do siebie idealnie pasuje. Jedyne co mnie "boli w oczy" to kolczyki na włosach, nie świadczy to jednak że nie pasują, ale zmieniłabym na twoim miejscu włosy.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Bardzo ładna stylizacja. :)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń