niedziela, 21 września 2014

Nie szukaj mnie, nie trzeba.

Wczoraj nie było stylizacji ode mnie, dzisiaj dodaję taką prostą, pospolitą. Nie wiem jak to będzie dalej bo nie mam pomysłów, a gdy staram się robić coś na siłę, efekt jest mierny.
Poza tym przykrą rzeczą jest to, że większość czytelników komentuje posty, kiedy jest coś do wygrania. To nie daje nam motywacji, która odgrywa bardzo dużą rolę (a przynajmniej w moim przypadku). 
Przechodząc do stylizacji, w pierwszej wersji "zaszalałam" i dodałam tę kokardę, której użyłam po raz pierwszy. 


Postanowiłam nagrodzić dziewczynę o nicku lalka566, która od jakiegoś czasu regularnie komentuje. Mam nadzieję, że będą to trochę dłuższe komentarze, mam nadzieję że prezent, który na Ciebie czeka, zachęci Cię do tego :)
Miłego wieczoru.

4 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba pierwsza i druga wersja.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? :) Najbardziej mi się podoba wersja 3 a poza tym co do komentawania
    Powiem tak
    U mnie jest tak że przeglądam i czytaj posty ale często teraz jest tak że po prostu nie zdążę skomentować :/ Co do loterii to ja raczej nie biore w nich udział po prostu nigdy nic nie wygrałam i nie wygram :> Taka jest prawda ale to z drugiej strony też racja
    Komentowanie motywuje! :D I to bardzo :) Mam też włąsnego bloga i faktycznie jak nie ma tych kometarzy albo tych łapek to... odechcewa się pisać :/
    Karola_Miska

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, ale nie musiałaś :)
    Mi najbardziej podoba się trzecia wersja :) Bardzo chciałabym mieć tą kokardę, niestety nie udało mi się jej kupić, a nikt nie chce mi jej sprzedać :(. Tu według mnie jednak nie pasuje .Torebkę też bym zmieniła na jakąś inną , po prostu nie wiem dlaczego , ale mi tu nie pasuje.Myślę że motywacja ci wróci :). A, i postaram się o dłuższe komentarze ;)
    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    Ja nie komentuje za często, bo zazwyczaj robię to z telefon, a nie lubię pisać na telefonie :x
    Wszystkie wersje są ładne, ale moim guście to pierwsza jest najlepsza.:)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń