niedziela, 21 września 2014

Stylizacja za sm #9 magic neon

Hejka, dziś niedziela, a jutro poniedziałek i szkoła ;(. Dzisiejsza stylizacja jest robiona dosłownie przed chwilą. Wydałam trochę ponad 100sm na bluzkę i kolczyki, ale myślę, że to dobrze wydane 100sm i Wam też polecam zakup bluzki i kolczyków, można z nimi stworzyć bardzo ciekawy zestaw. Postanowiłam, iż loterie w pierwsze piątki każdego miesiąca zaczną się od października, oczywiście tylko Ci co komentują ciągle moje posty wejdą do gry, a Tym co komentują tylko posty z losowaniami podziękuję za komentarz. Oto stylizacja:

Miłej niedzieli!
Dominika-10

5 komentarzy:

  1. nie chcę krytykować, ale ta stylizacja do mnie nie przemawia. Zupełnie inaczej bym ja wykonała. Jeśli ma być za sm dałabym długie spodnie z basics też białe. Koszulka jest spoko, chociaż wydaje się jakby miała futerko :P na rękę można dać bransoletkę, a torebka może być w rece za nogą :3 to tylko taka moja mała sugestia :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że ta torba nie jest przeznaczona do trzymania w ręce c:

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. MI się podoba :) Nie mam tej bluzki, nie wiem w jakim sklepie jej szukać , mogłabyś mi podać nazwę tego sklepu? Resztę mam , dodałabym tylko bransoletkę (trochę pusto ).
    lalka566

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochodzi ze sklepu Apres-Ski, ale ja znazłam ją w katalogu :).

      Usuń