sobota, 27 września 2014

Oceńmy apartament-lalka566

Przepraszam, że post dodaję dopiero teraz, ale cały dzień byłam poza domem. Pojawiło się tylko jedno zgłoszenie, więc pomysł okazał się niewypałem, ale mimo to postanowiłam dodać ten jeden pokój.

Jeśli chodzi o moją opinię, to myślę że wnętrze to jest nie do końc przemyślane. Stolik i świeczki, zupełnie nie pasują do reszty. Słonia też bym usunęła. Poszłabym w styl minimalistyczny, ponieważ masz już pod to "bazę" w postaci ścian, podłogi, dywanu czy fotela.


Tutaj stworzyłam moją wersję. Jest ona dość prosta, ale miałam dość ograniczone pole manewru nie mogłam tak po prostu ustawiać sobie rzeczy, musiałam wspomagać się programem graficznym. 
Jeśli zdecydowałabyś się skorzystać chociaż po części z mojego pomysłu, w Twoim apartamencie czeka na Ciebie coś co może Ci w tym pomóc :)


Co sądzicie o pokoju Lalki566? Jakie są Wasze sugestie?


3 komentarze:

  1. Dziękuję że mimo małego zainteresowania postanowiłaś dodać mój pokój :). Ja myślę ,że to nie sprawa ,,złego,, pomysłu, po pomysł jest super, ale jeżeli blog komentuje SYSTEMATYCZNIE 4 osoby, to cóż , nie ma co liczyć na duże poparcie i zainteresowanie :/.Twoja przeróbka jest dużo lepsza od wcześniejszej wersji, ale muszę przyznać że to był najlepszy pokój jaki zrobiłam XD. O reszcie moich PRÓBACH zrobienia pokojów lepiej nie wspominać ;). Dziękuję za upominki, na pewno wykorzystam ,ale nie skopiuję doszczętnie , bo podejrzewam że tego byś nie chciała .:) Nie spodziewam się dobrych opń co do wcześniejszej wersji ;)

    lalka566

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Jeśli chcesz wykorzystać ten pomysł to nie mam nic przeciwko :)

      Usuń