poniedziałek, 22 września 2014

Eksperyment

Cały czas zastanawiam się co jeszcze moglibyśmy wprowadzić na blog. Może to nie jest w mojej kwestii, ale cóż. Tak już mam. 
Dzisiaj wpadłam na pomysł, że moglibyśmy pomagać sobie nawzajem. Często zaczynamy urządzać mieszkanko naszej dollki i brakuje nam pomysłów, nie wiemy co dodać, co usunąć, co gdzie postawić i tak dalej. Pomyślałam, że moglibyśmy doradzać sobie. Tak jak napisałam w tytule, jest to totalny eksperyment, ponieważ ja nie jestem ekspertką w tej dziedzinie, ale może wśród Was jest ktoś komu temat ten jest bliski i z chęcią podzieli się swoimi pomysłami i sugestiami. Jeśli nie, to tak czy inaczej, myślę że prosta opinia i spojrzenie kogoś z zewnątrz może okazać się pomocne.

Jako pierwsza ja chciałabym zaprezentować Wam jedno ze swoich wnętrz i zapytać o Waszą opinię na jego temat. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest ono wybitne, wręcz przeciwnie. Proste, składa się z kilku elementów, ale po pierwsze lubię proste wnętrza, a po drugie nie jestem tak dobra, aby za dużo kombinować w tym temacie. Piszcie śmiało co Wam się podoba, co nie, co byście zmienili, dodali-myślę, że wiecie o co chodzi. 
Jeśli ktoś chce, może zalinkować screen z poprawkami jakie sugerowałby wprowadzić. Możecie zrobić w pewnym sensie metamorfozę tego pokoju, może użyć dekoracji z innych pokoi. 

Decyzja należy do Was. Chcielibyście, aby taki dział funkcjonował na blogu? Może proponujecie wprowadzenie go w innej formie? 
Chętnie poznam zdanie czytelników, ale i redaktorów. 
Czekam na komentarze! Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. 



2 komentarze:

  1. Już wiesz moje zdanie na temat tego pokoju. :)
    Co do działu to jestem za ! ;)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wnętrze się podoba , ale mam marne doświadczenie w tej dziedzinie , więc znając mnie ,,doradzając ,, ci coś w tej dziedzinie raczej bym zaszkodziła XD. Dział mi się podoba , ostatnio zainwestowałam ponad 300 sd i nic nie wyszło :(.Myślę że warto wprowadzić taki dział na blog.Można by na przykład pokazywać apartamenty innych osób i co by dodać z innych pokoi tego użytkownika, usunąć coś czy przestawić. :). Albo jak zastosować jakiś artykuł z innymi rzeczami, na przykład do czego pasuje ten stolik,lampka,kanapa itp.:) Myślę że inne z redaktorek się zgodzą na ten dział :)
    lalka566

    OdpowiedzUsuń