piątek, 26 września 2014

Stylizacja #12 Mystery Spot

Cześć, dzisiejsza stylizacja nosi nazwę 'Wakacyjna stylizacja na początek jesieni' XD. Wiem, wiem, trochę jestem zacofana, ale ta stylizacja wyszła mi przypadkowo. Natknęłam się na tą sukienkę maxi w szafie i postanowiłam ją wykorzystać, no i wyszło jak wyszło... Sorry. Ale jest i niespodzianka, postanowiłam wykonać makijaż pod kolor stylizacji. Specjalnie pięknie to mi makijaże nie wychodzą, więc na pochwały to nie liczę, ale dla urozmaicenia posta, postanowiłam go wykonać.



 Wyniki loterii: buty otrzymuje alapole !! Dodaj buty do listy życzeń i powiadom mnie o tym w księdze gości.

Na koniec LOSOWANIE:
 Wylosowana osoba otrzyma buty, pamiętajcie aby wziąć udział w loterii należy być
obserwatorem bloga!

Pozdrawiam
Katniss-ne

2 komentarze:

  1. a mi się bardzo podoba makijaż i też zrobiłam dziś letnią stylkę :)
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja ładna, aczkolwiek nie powala.Tą sukienkę ( albo bardzo do tej podobną) widziałam gdzieś jako darmówkę. Makijaż podoba mi się bardzo.Może zmieniłabym kolor ust i dodała na przykład kolczyki :)
    lalka566

    OdpowiedzUsuń