niedziela, 28 września 2014

Stardollowe inspiracje, #1

Witam, wpadłam na pomysł, aby na blogu co jakiś czas pojawiały się inspiracje. Właścicielka zaakceptowała pomysł, więc wzięłam się do roboty, i efekt widzicie poniżej. Oczywiście moje inspiracje nie są takie super, jak na innych blogach, ale mam nadzieję, że Wam się spodobają, no i to oczywiście jakiś krok w stronę, aby blog się rozwijał.
Dzisiejszym tematem inspiracji, są kolory: czarny, biały, odcienie szarości, oraz srebro.
Chcecie, aby ten dział pojawiał się na blogu?

1.Wnętrze, nie jestem fanką tworzenia aranżacji wnętrz, ale coś udało mi się stworzyć:

2.Coś dla fanów zwierzaków:
3.Usta (powinien być makijaż, próbowałam coś stworzyć, ale nie mam odpowiednich kosmetyków, a w starplazie słabo się robi makijaże).

4. Inne:
5.Stylizacja:

Na razie mam dla Was tyle inspiracji, nie za dużo, ale nie chciałam pchać na siłę obrazków, które mi się nie podobają. Podobają Wam się Stardollowe Inspiracje?


Miłego dnia
Katniss-ne

1 komentarz:

  1. Podoba mi się .Widziałam chyba taki dział na uzależnionych...Apartament mi się podoba , ale nie jestem w tej dziedzinie specjalistką ( wręcz przeciwnie ). Nawet piesek pasuje :).W tych mniejszych obrazkach usunęłabym te zasłonki, trochę dziwnie to wyglądają .Stylizacja spoko ,ciekawa. Dział to dobry pomysł , jeżeli się spodoba innym to w następnym poście chciałabym zobaczyć coś z kolorami :)
    lalka566

    OdpowiedzUsuń