poniedziałek, 1 września 2014

Stylizacja #3

Witam, jak tam rozpoczęcie roku szkolnego? U mnie w tym roku zostaną wprowadzone dzienniki elektroniczne :(. Jutro mam na 12 do szkoły, więc nie muszę się rano zrywać, może Wam dodam jakąś stylizację.
Dzisiejsza stylizacja z użyciem futerka, które kupiłam w Callie's Picks. Na początku nie mogłam dobrać odpowiedniej torebki, ale pogrzebałam w schowku i znalazłam jakąś ze Strardoll Academy. (Nie zwracajcie uwagi na nogi, nie wyszły mi zbyt pokaźnie).
                                         
                                 Pasek z poprzedniego losowania otrzymuje Domi1971 !
                           Gratuluję, (został już zarezerwowany dla Ciebie w moim bazarze).

                                                                Pozdrawiam
                                                                 Katniss-ne
                      

1 komentarz:

  1. Śliczna stylizacja, ale mam pytanie. Kiedy wyniki komentatora sierpnia ? :)

    OdpowiedzUsuń