sobota, 20 września 2014

Stylizacja za sm #8

Witajcie, w związku z tym, że jest weekend stylizacje dodaję znacznie częściej. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam stylizację, w której użyłam sweterka pochodzącego ze sklepu It Girls. Kupiłam go dawno temu. Myślę, że całość wygląda całkiem dobrze, miałam dylemat z doborem torebki, więc dodałam dwie wersje. Przepraszam, ale koszula nie chciała się idealnie dopasować, zrobiłam najlepiej jak umiałam. Mam dla Was niespodziankę! W każdy pierwszy piątek miesiąca (nie chodzi mi o nabożeństwo w Kościele) będę losowała jedną rzecz pochodzącą ze stylizacji, którą dodam. Podoba Wam się taki pomysł?  Co Wy myślicie o stylce? Liczę na komentarze :3.


                                        Bluzeczkę z poprzedniego losowania wygrywa... Ania_Miszcz! 
                                                      Gratulacje, zgłoś się po nią do mojej KG.


                                                                                 Miłej soboty!
                                                                                 Dominika-10

2 komentarze:

  1. Nawet mi się podoba. Druga wersja ładniejsza, ale ja dałabym do ręki tą torebkę.Pomysł z tymi piątkami mi się podoba :)
    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniejsza 2 outfit. :P
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń