niedziela, 14 września 2014

Makijażowe metamorfozy #2

Cześć. Oto kolejny post z serii ,,Makijażowe metamorfozy".
Dzisiejszej metamorfozie poddała się shariSweet.


Oto metamorfoza:


Przed: Nie mam zastrzeżeń do Twojego makijażu. Jest on starannie wykonany, a kolory dobrze dobrane. Moją uwagę szczególnie przykuwa kolor szminki. ( moim zdaniem metamorfoza nie była potrzebna)




Po: Makijaż wykonałam w odcieniach niebieskiego. Usta i policzki zostały lekko pomalowane aby to oczy skupiały największą uwagę.





Pozdrawiam :*
Malin_Love 


2 komentarze:

  1. Dziękuję ślicznie, bardzo ładnie wyszedł Ci makijaż Olu. Wykonałaś go starannie i z precyzją, ale mam zastrzeżenie co do rzęs. Wyglądają na posklejane, ale nie ma tragedii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się , oba makijaże są super :)
    lalka566

    OdpowiedzUsuń