piątek, 12 września 2014

Stylizacja za sm- BASIC

Witajcie! Na początek chciałabym Was bardzo przeprosić za braki stylizacji na blogu, spowodowane było to ciągłą nauką. Dzisiejsza stylizacja jest w odcieniu bieli, widać też srebrne detale jak torebka, czy buty. Dlaczego BASIC? W stylce są użyte, aż dwie rzeczy z tego sklepu. ;3  Muszę przyznać, że spodenki i bluzka leżały sobie w szafie już jakiś czas i nigdy nie wpadłam na pomysł ich połączenia. ;D Aha, mam jeszcze jedną sprawę- przykro mi, że nie komentujecie moich postów. :( W sprawie loterii skończył mi się ss i nikt (z dwóch osób) nie dostaje nagrody, ale proszę o zgłoszenie się Cavisek napisz w mojej KG co chciałabyś dostać (cena maksymalna 200sm).

Pozdrawiam cieplutko 
Dominika-10

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba :) Mam wszystko. Dodałabym tylko paseczek albo biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń