wtorek, 30 grudnia 2014

Lookbook - Dolce & Gabbana Tribute

Cześć. Mam na imię Justyna, a na stardoll figuruję pod nickiem Misiullaa. Te same Lookbook'i będą pojawiały się także na blogu zakolorowani.pl! mam 14 lat i posiadam 45 poziom w wirtualnym świecie.
Wczorajsza kolekcja za bardzo nie skradła mojego serca. Większość rzeczy jest przesadnie baśniowa - kupiłabym jeszcze dwie rzeczy ale fundusze mi na to nie pozwoliły. Ceny wahają się od 13-45 sd.
Moje fundusze pozwoliły tylko na zakup dwóch spódniczek. Jednak kosztowała 21, a druga 20sd. Spódniczki są bardzo dobrze wykonane i polecam ich zakup. W moje szafie brakowało takich rzeczy właśnie w kwiatowym princie. Też je zakupiliście? Podobają Wam się? Macie na nie pomysły?









Stylizacją są utrzymane bardziej w elegancki, dziewczęcym stylu. Pierwsza, czarna z kwiatowymi dodatkami, natomiast druga biała z dodatkami czerwieni w formie butów i spódniczki. Podają Wam się?

1. szpilki - Nelly.com | rajstopy - Fallen Angel | spódnica - Dolce & Gabbana Tribute | bluzka - Basic | kardigan - SDF | wianek - P'N L

2. futerko - CP | oxfordki - CP | spódnica - Dolce & Gabbana Tribute | sukienka - Nelly.com | torba - SDF


2 komentarze:

  1. witaj na blogu :) Post mi sie podoba, zresztą stylizacje też są śliczne
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) Pierwsza stylizacja śliczna *_*

    OdpowiedzUsuń