piątek, 26 grudnia 2014

Casting

Cześć. Jako, że na blogu zostały tylko 2 redaktorki postanowiłam wznowić casting na redaktorów. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie w zakładce ,,Casting na redaktorkę". Zgłoszenia w komentarzach pod tym postem lub w zakładce.


Wymagania:

• powyżej 12 lat
 • umiejętność posługiwania się blogerem
•znajomość ortografii
• WOLNY CZAS!


Stanowiska:

- Przegląd szafy
- Stylizacje
- Must have
- Stylizacja za starmonety
- Stylizacja a'la gwiazda
- Hot or Not
(możecie podać swoje propozycje)


W zgłoszeniu napisz coś o sobie:

-nick
-poziom
-wiek
-o jakiej tematyce posty chcecie publikować

Możecie zalinkować swoje stylizacje.



Powodzenia! 
Malin_Love 

6 komentarzy:

  1. Nie zgłoszę się, ale życzę powodzenia innym.

    OdpowiedzUsuń
  2. 12 lat, na stardoll Ania_Miszcz, poziom 57, stanowisko stylizacje. Moje prace: http://bankfotek.pl/view/1834658

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorka,że tak krótko ale się spieszyłam. A teraz napiszę coś o sobie: Mam na imię Ania, na stardoll nazywam się Ania_Miszcz, chodzę do 6. klasy, na stardoll jestem od marca 2013 roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moimi głównymi zainteresowaniami, poza stardoll są gry PC, moda na świecie oraz muzyka lat 90. ;)

      Usuń
    2. Mój e-mail: aniaferens60@gmail.com

      Usuń
  4. Zg się do stylizacji :)
    Lat 15, Łucja, poziom 52. Pisałam na stardoll i wy.Na stardoll od 2013 roku. Interesuję się głównie miastami takimi jak NY, Paryż . Uwielbiam zwierzęta oraz kocham grać w stardoll :).
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń