piątek, 12 grudnia 2014

Hot or Not #2

Cześć. Pora na kolejny post z serii ,,Hot or Not"
Dzisiaj wystąpi: laleczka5a



Ocena: Stylizacja jest całkiem w porządku (na początku myślałam, że to bluzka, spódnica i pasek, a okazało się, że jest to sukienka). Tatuaż na nodze chyba nie jest na swoim miejscu, bo troszkę ,,wystaje". Nie pasuje mi tu to ,,coś" przy nodze. A..no i bez tej opaski byłoby znacznie lepiej. Jest trochę ubogo ale całkiem ładnie.




Ocena: Chyba jedyną rzeczą, która mi się podoba jest ta śliczna fryzura. Reszta jest niestety ,,do kitu". Masa sztucznych rzęs, soczewki (które nie wyglądają najlepiej), a gdy zdejmiemy to wszystko zobaczymy nierówny i nieestetyczny makijaż. 




  PODSUMOWANIE:

HOT/NOT



Wyniki losowania: 
Bluzkę otrzymuje: alapole
Torebkę otrzymuje: Cavisek 


Pozdrawiam :*
Malin_Love


3 komentarze:

  1. Jedynie co mi się podoba tutaj to stylizacja, opaska jest ok ale tatuaż i bałwanek? przy nodze nieeee


    alapole

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wszystko na not
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń