niedziela, 7 grudnia 2014

Hot or Not #1

Cześć. Od dzisiaj startuje Hot or Not (zapisy tutaj ).
A więc na pierwszy ogień idzie: lalka566





Ocena: Wszystko jest nawet fajnie dobrane ale moim zdaniem ta spódnica tu nie pasuje. Wisiorek też mógłby być inny. Tak poza tym nie ma się do czego przyczepić.






Ocena: Nie specjalnie podoba mi się ta fryzura. Chcąc sprawdzić wykonanie makijażu zauważyłam, że wykonałaś go tylko połowicznie (drugie oko nie jest pomalowane), Makijaż nie jest powalający, a masz całkiem sporo kosmetyków.



   PODSUMOWANIE:

HOT/NOT



Mam nadzieję, że dział się przyjmie i chętnych będzie coraz więcej. Następny post będę dodawać gdy pod tym będą min. 2 komentarze lub gdy minie 5 dni.

Wśród komentujących rozlosuję nagrody*:

*wyniki w następnym poście


Pozdrawiam :*
Malin_Love  

3 komentarze:

  1. Fryzura też niezbyt mi się podoba, naszyjnik nachodzi na włosy..Co do oceny zgadzam się :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami PS mam już ten top ;)
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z twoją opinią. W stylizacji usunęłabym również tatuaż, zmieniła spódniczkę i naszyjnik :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń