piątek, 12 grudnia 2014

Stylizacja #31 No Exit

Witam. W ostatnim czasie przeczytałam książkę ''Gwiazd naszych wina" (na pewno ją kojarzycie). Tyle o niej wszyscy mówią i się nią tak zachwycają, że przeczytałam. I.. Powiem Wam, że nic specjalnego, znaczy się nie mówię, że jest zła, ale po prostu nie porywa. Nie będę Wam spoilerować, ale moja ocena to 6,5/10. Mimo wszystko myślę, że niektórym nastolatkom, które baardzo lubią wątki miłosne i szczęśliwe/ nie szczęśliwe zakończenia powinna się spodobać.


Podoba Wam się stylizacja?
Pozdrawiam
Katniss-ne

3 komentarze:

  1. Stylizacja swietna :D Bardzo mi się podoba ^_^
    Co do Gwiazd naszych wina to powiem szczerze, że tylko oglądałam a film jest na prawdę dobry :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja, ale zmieniłabym buty na jakieś inne
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń