czwartek, 1 stycznia 2015

Wyprzedaż

Przepraszam, ze dodaję artykuł z rzeczami z wyprzedaży po wyprzedaży. Pewna osoba miała mi przesłać ubrania również z wyprzedaży i nie wysłała. I to się tak trochę opóźniło - ale zapraszam do czytania!
1. Typowo street'owa bluza. Już dawno miałam w planach ją kupić, a tu nadarzyła się okazja. O pół ceny taniej. Jednakże 18 sd zawsze było dla mnie zbyt drogo!

2. Dodatek pochodzi on z poprzedniej kolekcji  Callie's Picks. Jestem zadowolona z jego posiadania.

3. Kolejna rzecz z CP. Zaoszczędziłam na nim aż 7sd! Dostał w prezencie jeszcze białe - także mam komplet. Mam w głowie dużo stylizacja w owym futerkiem.

4. Kolejna street'owa rzecz. Siatkowa, czarna tunika. Poniżej możecie zobaczyć stylizację z tą tuniką.

5, 6. Dwa łańcuszki. Brakowało w mojej szafie takich delikatnych łańcuszków, jak pokazane na zdjęciu.

7. Czapka. Będzie pasowała do tuniki numer 4. Poniżej znajdziecie stylizację z tą czapką.

8. Neonowa torebka! Od zawsze miałam na nią oko i nadarzyła się okazją ją kupić za jedyne 4sd!

9. Chabrowe spodnie! Kupiłam je dzięki artykułowi z bloga Stardoll Według Was. Polecam!

10. Od zawsze brakowało w mojej szafie takich ślicznych botek ze złotymi dodatkami. 

11. Zwykła, biała podkoszulka. Od razu jak zobaczyłam w jakiej jest cenie, wrzuciłam ją do koszyka!

12. Dodatek, do bardziej sportowych stylizacji! Jest za sm, tani nawet bez promocji! Polecam zakup!

13. Kapelusz z PPQ. Od zawsze brakowało w mojej szafie tego typu akcesoria.

14. Okulary! Nie wiem jeszcze w jakiej stylizacji je użyję, ale na pewno się przydadzą!

15. Brązowa kopertówka, ze srebrnym ramiączkiem! Myślę, że warto ją kupić.

16, 17. Typowe boyfriend'y. Polecam zakup, chociaż już po promocji! Nadają się do eleganckich i luźniejszych stylizacji.

18. Kopertówka w kształcie serduszka! Polecam zakup! Zawsze brakowało mi kolorowych torebek!

19. Lawendowe szpilki! Już mam w głowie kilka dzieczęcych stylizacji z ich udziałem!




4 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc, myślę że zamiast tych opisów, lepsze byłyby tutaj stylizacje z użyciem kilku rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No stylizacje byłyby lepsze, ciekawsze. Proponowałabym mniejszą ilość artykułów ukazanych w poście-nie wiem jak Wam, ale mnie nie chce się czytać opisów tych ubrań. Widzę jak wyglądają :D Proponuję wzbogacić post o stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, że stylizacje byłyby ciekawsze. Nie zawsze chce mi się czytać taki opisy ;)
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  4. Opisy OK ale trochę dużo do czytania:P zgadzam się z wcześniejszymi wypowiedziami i przydałby sie stylizacje
    alapole

    OdpowiedzUsuń