wtorek, 6 stycznia 2015

Stylizacje #5

Hej dziewczyny, dzisiaj zaprezentuję Wam rockową stylizację. Bez zbędnego pisania, oto moje dzieło:
Spódnica Fallen angel 15 sd
Kamizelka Fever 14 sd (SB)
T-shirt Fallen angel 16 sd (SB)
Buty Fallen angel 12 sd (SB)
Torebka bonjur bizou 12 sd
Czapka Callie's Picks 6 sd (SB
Tak, wiem, że screeny są małe ale to nie moja wina! Na podglądzie wyglądają normalnie, tylko na blogu są małe.


Podoba Wam się stylizacja? Stylizację w jakim stylu chcecie w następnym poście?  

Pozdrawiam, Ania_Miszcz 

 

3 komentarze:

  1. Naprawdę, proszę o większego screena :( Stylka jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że się tak wtrącam do czyjegoś posta ale trochę powiększyłam screena i pytam się czy tak Wam pasuje, teraz jest już duży? :)
    PS. Jeszcze raz przepraszam autorkę posta.
    Malin_Love

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jest okej. To na prawdę dziwne z tymi screenami, ale nie dość, że jestem na telefonie, to jeszcze screen jest mały.
    @Ania_miszcz
    Poćwicz robienie i wstawianie obrazków. Wygląda to bardzo nieestetycznie.
    Stylizacja w ogóle mi się nie podoba.
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń