środa, 14 stycznia 2015

Koniec.

Zabieram się za napisanie tego posta już kilka dni, ale ciągle mi nie wychodzi. Jak można się domyślić po tytule posta, odchodzę. Pomyślałam, że bez sensu jest dodawać na dwóch blogach te same posty, o tej samej treści oraz stylizacjach. Dziękuję bardzo Oli za przyjęcie mnie do tej blogosfery. Również przepraszam, że cię zawiodłam. Planuję pójść na studnia dziennikarskie, a przez blog nie mam zbytnio dużo czasu. Postaram się nie rozpisywać. Zaplanuję jeszcze kilka stylizacji, aby nie było pusto przez moje odejście. Nie okłamujmy się. Na blogu z daleka wieje pustakami. Dziękuję bardzo za komentarze, krytyczne jak pochwalające. Tego bloga będę zawsze dobrze wspominała. Będę zaglądała codziennie. Nie wiem, czy będę miała czas na dodawanie komentarzy. Prawdopodobnie zrezygnuję jeszcze z jednego lub dwóch blogów. Zachowam umiar. W środku tygodnia, to czasami nawet przez tydzień nie jest obecna na stardoll lub na różnych blogach, przez co wiele osób mogłoby się na mnie zawieść. Trzymajcie się cieplutko!

Możecie mnie tu znaleźć:

Oraz  mailem:
misiullaa.stardoll@gmail.com

Nie odchodzę ze stardoll gdyby co :) 

4 komentarze:

  1. Jak się zwiesz na stardoll?

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za współpracę, wszystkiego dobrego :)
    Malin_Love

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, będzie jeszcze bardziej pusto na blogu, ale wszystko musi się kiedyś skończyć. Ostatnio jakoś każdy odchodzi .... No cóż . Życzę powodzenia w dostaniu się na studia :) Będzie smutno bez Ciebie .

    lalka566

    OdpowiedzUsuń