środa, 7 stycznia 2015

Stylizacje #6

Hej dziewczyny, mimo, że zaczęła się szkoła będę miała dużo czasu na pisanie postów, bo zwykle mam zadaną tylko matematykę ;). Bez zbędnego rozpisywania się oto stylizacja w stylu dziewczyny hip-hopowca taka nazwa przyszła mi do głowy ze względu na lekkość i luz stylizacji.


Cardigan Star design fashion 14 sd
Bluzka (podkoszulek) Denim & supply Ralph Lauren 6 sd
Spódnica Velvet Orchid 142 sm
Buty Riviera 59 sm
Naszyjnik RiO 2 sd
Pasek Callie's Picks 20 sm (SB)

Jeszcze chciałabym się zapytać, czy screeny mogą być takie czy jeszcze większe?

Podoba Wam się stylizacja? Stylizację w jakim stylu chcecie w następnym poście?  

Pozdrawiam, Ania_Miszcz 


Rozwiń post ;)
Konkurs ;)

Wykonaj stylizację z tą rzeczą 


Zasady:
Stylizacja MUSI być wykonana na białym tle
Jeśli nie posiadasz tej rzeczy stylizację możesz zrobić na MOJEJ doll
Zgłaszać się można pod tym postem 12 stycznia 2014 roku (wyniki 13.01)
Prace muszą być zalinkowane na bankfotek.pl, inaczej ich nie przyjmę (ewentualnie możecie je wysyłać na mój e-mail: aniaferens60@gmail.com, jeśli wysyłasz na maila, napisz pod postem, że dostarczyłaś/łeś.

Nagroda to:

Powodzenia :3

2 komentarze:

  1. Stylizacja najlepsza ze wszystkich twoich dotychczasowych :) Bardzo mi się podoba .Według mnie screeny są odpowiednie , ani za duże ani za małe :)
    W konkursie raczej nie wezmę udziału, ale to się jeszcze zobaczy ;)
    lalka566

    OdpowiedzUsuń