poniedziałek, 30 czerwca 2014

Stylizacja

Dzisiejsza stylizacja ukazuje się ze względu na prośbę Marteshe. W sumie to doszłam do wniosku, że dwa dni w tygodniu to trochę mało, tym bardziej, że na blogu niewiele się dzieje. W miarę możliwości postaram się więc dodawać coś częściej, jednak środa i niedziela to są takie dwa obowiązkowe terminy, narzucone mi przeze mnie (ja po prostu muszę mieć coś od górnie ustalone, inaczej nie zawsze się z tego wywiązuję). 
Tymczasem zobaczcie tą stylizację i wyraźcie swoje opinie. Wiem, że to nic specjalnego, ale znowu brak mi pomysłów i to już niestety trochę trwa.

Życzę pogody ducha, gdy ta za oknem nie dopisuje :*
Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Według mnie ta stylizacja jest naprawdę udana. Zawsze kiedy twierdzisz że nie miałaś pomysłu, jest na odwrót i widzimy wspaniałą stylizację! Skąd ty wytrzasnęłaś tą boską torebkę? Świetnie że jest na ramię a nie do ręki, naprawdę to mi się podoba. I do tego ta bluzeczka - dla mnie kolor jest bladolicie zielony zmieszany z szarością, a do tego krzyż stworzony z czarnej panterki. Czarna, gruba bransoletka z ćwiekami świetnie się tu wpasowuje. Buty na grubej podeszwie jak najbardziej przypały mi do gustu, też dobrze spełniają swoje rolę i idealnie nadają się do tego outfitu. No i kurtka, dobrze że nie założona na dolkę, a trzymana w ręku, plusik za to. Prawie że obowiązkowe czarne okulary z białymi oprawkami, też plusik. Stylizacja według mnie jest taka jakby to ująć, hardcorowa.

    Ogółem cudownie.

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff... Kamień serca. Bardzo się cieszę, że się podoba. :)
      Torebka z Fallen Angel, kupiona za 13 sd, nadal dostępna w Plazie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Super dodatki i kolorystyka.
    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała stylizacja ! :) Mroczna a zarazem interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Typowo rock'owa stylizacja. ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń