wtorek, 1 lipca 2014

Classic Dior Rose Jacket

Jak pewnie wiecie wczoraj do Starplazy trafił noty Tribute, a mianowicie Dior. Mnie spodobało się bardzo dużo rzeczy, a szczególnie wspomniany w tytule żakiecik. Jadnak ze względu na mój mocna ograniczony budżet nie mogłam pozwolić sobie na jego zakup, a tutaj dziś niespodzianka-udało mi się zostać komentatorem miesiąca na jednym z blogów, które obserwuję i dostałam wymarzoną narzutkę. Połączyłam ją z spódniczką z Basics, której bardzo dawno nie używałam. Przypomniało mi się, też to jak kiedy byłam początkującą użytkowniczką (czyli rok 2009), a w Plazie była właśnie ta kolekcja Basics z której pochodzi ta spódniczka i top, moje stylizacji składały się tylko z połączenia tym dwóch artykułów tworząc sukienkę no i do tego jakieś szpilki i torebka. Porównując aktualne stylizacje, a te wspomniane wyżej, to jest to różnica kolosalna. Można powiedzieć progres ;) Ale się dziś rozpisałam.
Lepiej z naszyjnikiem czy bez?





Miłego dnia 
Sweet0Monisia



6 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, polubiłam ten sweterek od razu gdy go zobaczyłam.Spodobał mi się jego krój i kolor oraz te kwiaty. Bardzo ładny stylizacja, dla mnie o wiele lepsza z tym naszyjnikiem. Jest bardzo dobrze i estetycznie wykonana, może odjęłabym te okulary, ale i one tu pasują.
    Och, uwielbiam Basic. Proste, jednokolorowe, od niedawna dwukolorowe ubrania można łączyć ze wszystkim. Wciąż poszukuję białego sweterka którego rękawy są zsunięte na ramiona. Teraz też są ładne rzeczy. Basic to fajny sklep a przy okazji tani i jak to mawiają ''Na każdą kieszeń!'' :) Bardzo ładna stylizacja, bardzo mi się podoba ;)

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wykonana stylizacja. Sweterek, cudo ! Fajnie połączylaś ubrania, kolory i dobrze dobrałas dodatki w kolorze złotym. Moim zdaniem wersja bez naszyjnika lepsza.
    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z Twoich lepszych stylizacji ! Fajne pastelowe kolory ze złotem dają świetny efekt końcowy. Bardzo mi się podoba.

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWINIAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :) Ten sweterek jest wspaniały <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest śliczny, ciesze się, że znajduje się w mojej Stardoll'owej szafie ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń