wtorek, 8 lipca 2014

Stylizacja

Wiem, że bardzo kombinuję i cały czas coś zmieniam, ale od tej pory stylizację dodawać będę jeśli pod ostatnią dodaną będzie przynajmniej jeden komentarz (na poziomie). Stylizacja miała pojawić się w niedzielę, ale komentarzy jeszcze wtedy nie było, a stwierdziłam że mogę dodawać stylizację, chocby dla jednej osoby, która wyrazi swoją opinię, a nie tylko dla siebie. 

Dzisiejsza stylizacja miała powstać pod  bluzeczkę, którą wreszcie udało mi się znaleźć w rozsądnej cenie 11 sd. Potem doszłam do wniosku, że zestaw powstanie pod spodnie, a w końcu połączyłam te dwa elementy. Dodałam złote dodatki i to tyle.
Co sądzicie?
Sweet0Monisia

11 komentarzy:

  1. ILE RAZY MOŻNA GADAĆ ...SREBRO + ZŁOTO = DUPA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jestem niewidoma, ale ja tutaj srebra nie widzę. Możesz mnie uświadomić?

      Usuń
    2. A tak poza tym: ile razy można prosić o podpisywanie się i kulturalne wypowiedzi?

      Usuń
    3. Tutaj srebra nie ma...

      Usuń
    4. JAKBYŚ KURWA NIE ZAUWAŻYŁA RO CO PRZEPRASZAM BARDZO JEST NA SPODNIACH GENIUSZU ...?

      Usuń
    5. A jeśli to jest Twoim zdaniem srebro, to chyba pora wybrać się do okulisty.

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja!
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń