piątek, 4 lipca 2014

Wyniki!!!

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników!

W finale brały udział: katniss-ne i shariSweet
Ich stylizacje walczyły o Wasze głosy przez 3 dni.

Zwyciężczynią została....  shariSweet !!!   Zdobyła ona aż 70% głosów!

Oto zwycięska stylizacja:




  Główną nagrodą w konkursie było 30 sd! Ale i drugie miejsce dostanie nagrodę w postaci 20sd!

 Nagrodę możecie odebrać dodając do Starbazaru rzecz za kwotę 33 sd (drugie miejsce dodaje za 23) i    rezerwując ją dla konta variousstardoll
 lub dodać rzeczy do swojej Wishlist za łączną kwotę 30 lub 20sd :)
W komentarzu napiszcie jaką formę odbioru wybieracie.



Gratulujemy!
Redakcja.





7 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Sama głosowałam na ShariSweet z nadzieją że wygra, wcześniej kibicowałam Gabrieli Zaraj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi bardzo miło że głosowało na mnie aż tyle osób, dziękuję wam bardzo. Jestem lekko zdziwiona, bo sama nie wierzyłam w swoje możliwości (czego żałuję). Nagrodę odbiorę w formie czegoś z LŻ, niestety nie jestem ss.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za to równie zaszczytne miejsce :) Gratuluję Shari, bo zrobiła kawał dobrej roboty :) Nagrodę odbiorę z LŻ, nie jestem ss.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za to równie zaszczytne miejsce :) Gratuluję Shari, bo zrobiła kawał dobrej roboty :) Nagrodę odbiorę z LŻ, nie jestem ss.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, gratulacje!
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń