czwartek, 26 czerwca 2014

"Co w StarPlazie piszczy?" Killah #1

Witajcie, wpadłam na pomysł nowego działu, który nazwałam "Co w StarPlazie piszczy?" Chodzi tutaj o to, że będę Wam pokazywać to co warto kupić w danym sklepie.. Dzisiaj padło na Killah! :)

Bez zbędnego wstępu przejdę do konkretów:

Killah jest Stardollowym sklepem, który obecnie liczy 11 pieter. Jak wiekszość z Was pewnie się orientuje jest on odzwierciedleniem rzeczywistego sklepu o tej samej nazwie. Jak zapewne wiecie (albo i nie) wszystko w Killah dostępne jest za sd, więc (niestety) nie mogę sobie pozwolić na zakup wszystkiego co mi się spodoba! 

To by było na tyle jeżeli chodzi o sam sklep... Teraz pora na ubrania , które polecam Wam w tym sklepie zakupić! :)


1. Śliczna kurteczka, która może być wykończeniem/pazurem wielu (naprawdę wielu) outfitów... Jej cena do najniższych nie należy, ale wydaje mi się, że warto trochę zaoszczędzić i wydać to na tą właśnie prześliczną skórzaną kurtkę! Moja ocena jej to: 10/10 - zdecydowanie.

2. Buty, w których jestem po prostu zakochaaana, jednak wątpię, że kiedyś w nie zainwestuję ze względu na ZDECYDOWANIE za wysoką cenę! Wyobrażam sobie już wiele stylizacji, w których mogłabym wykorzystać właśnie tą parę, ale ... no ;c
Ocena to 8/10 - cena obniżyła moje noty o (aż) 2 pkt.

3.  Ogrodniczki, są śliczne! Jestem w nich zakochana, sama nie wiem czemu, ale mają w sobie "TO COŚ" i po prostu ciągnie mnie do nich, a na dodatek wydaje mi się, że na dollce prezentują się nienagannie, dlatego moja ocena jest taka, a nie inna - 10/10.

4. Poszarpane spodnie są na topie, a przynajmniej tak mi się wydaje. W każdym bądź razie dollka prezentuje się w nich niesamowicie, ale trochę mam wątpliwości co do nogawek, są trochę za szerokie i nieproporcjonalne do reszty...  Ocena 8/10.

5. Kapelusz, który jest zdecydowanie na topie kosztuje tylko, a może aż 6 sd... Jak na razie nie mam w planach go kupować, ale kiedy tylko przybędzie mi stardollarów to wybieram się do Killah po ten właśnie kapelusz. Moja ocena to 10/10.


To by było na tyle jeżeli chodzi o ten post, pozdrawiam - ApppleBlue! ;3







6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, szkoda, że tytuł zerżnięty z Caramel...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że taki jest... Przepraszam ;c

      Usuń
  3. Mi te buty, a tym bardziej spodnie nie przypadły do gustu. Buty mają za dużą cenę, a te obcasy (?) lub też koturny (?) nie podobają mi się wcale, a wcale.No, i ta cena... nawet cztery stardollarów bym nie dała za te buty, ale każdy ma inne gusta, więc co tu taj się rozpowiadać. Spodnie, jak zdążyłaś już napisać mają nieproporcjonalne nogawki w porównaniu do reszty. Właśnie dlatego mi się nie spodobały. I jak dla mnie ta cena, też do najlepszych nie należy, przynajmniej dla mnie ;) Ogrodniczki ładne, ale jak ogrodniczki - całkiem zwykłe. Natomiast kapelusz też jest zwykły, nie brzydki, nie ładny.

    Może wybrzydzam, ale taka moja opinia ;)

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrażenie opinii! :)
      Pozdrawiam - ApppleBlue.

      Usuń
  4. Ciekawy post.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń