środa, 18 czerwca 2014

Must have #8

Amor Top - Fallen Angel
Domyślam się, że wiele osób się ze mną nie zgodzi. Ja na początku również nie byłam przekonana do tego topu. Po czasie stwierdzam, że jednak warto mieć go w szafie. 
Przy odpowiednim wykorzystaniu, top urozmaici stylizację i sprawi, że będzie o wiele ciekawsza. Wiem, że trudno go dobrze wykorzystać, ale naprawdę warto wysilić wyobraźnię i stworzyć coś nieco innego.
Podoba Wam się moja stylizacja z wykorzystaniem tego topu ? Jak myślicie, dobrze go użyłam ?














Black Button Down - Rio
Fakt, że troszkę kosztuje, ale uważam, że warto zainwestować te pieniądze. 
Tę koszulę można wykorzystywać w przeróżnych stylizacjach. Tych eleganckich oraz luźnych i letnich. Dodatkowym plusem jest kolor - jak powszechnie wiadomo czerń pasuje do wszystkiego. A jak nie do wszystkiego to do zdecydowanej większości. 
Ja starałam się stworzyć letni look, zdaję sobie sprawę, że nie do końca mi to wyszło, ale chyba nie jest najgorzej ? :)








Jak Wam się podoba dzisiejszy must have ?


P.S. - przepraszam za długą nieobecność.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny artykuł. Stylizacje też jak najbardziej sliczne. Pierwszy top jest extra, jednak jak spojrzymy na jego cene to bardzo odstrasza. Stylizacja śliczna. Co do drugiego ubrania, jest także śliczne. Stylizacja bardzładna, ale ta wyżej lepsza,


    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń