niedziela, 29 czerwca 2014

Różowe okulary ;)

Dziś chciałabym Wam zaprezentować stylizację z użyciem bluzy z nowej dostawy It Girls. Jest ona za sm i postanowiłam skomponować resztę elementów również w tej walucie.  Jedynym wyjątkiem są spodnie, które pochodzą z StarDesign'u, a ja upolowałam je w bazarku za jedyne 2 sd. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię te spodnie, to chyba moja ulubiona rzecz, którą można zaprojektować samodzielnie (chociaż moje projektowanie ogranicza się jedynie do wybrania koloru ^^).
Stylizacja ta jest zupełnym przeciwieństwem moich wszystkich dotychczasowych stylizacji. Zupełnie inny styl. A mimo to jestem z niej bardzo zadowolona. Mam tylko nadzieję, że podzielicie mój entuzjazm.

Spódniczkę z poprzedniego posta otrzymują:
gabadoll
katniss-ne
Marteshe
Postanowiłam nagrodzić Was wszystkie.
Dodajcie spódniczkę do listy życzeń (pochodzi z Velvet Orchid) i zgłosicie się w mojej KG ;)

A tutaj coś do posłuchania. 


Całuski :*
Sweet0Monisia

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się, wszystkie elementy idealnie do siebie pasują. Podoba mi się połączenie torebki z aparatem, gdyby była sama torebka lub aparat, byłoby nudno, a tak nie jest. Stylizacja sportowa, ale nie pasują mi trampki (może dlatego że nie lubię ich wyglądu na stardoll). Zamieniła bym je na jakieś inne.
    PS. Kiedy ankieta odnośnie konkursu etapowego? Nie mogę się doczekać :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba. Ja jakoś nie przepadam za elementami z StarDesign, ale tutaj te spodnie zostały dobrze wykorzystane, i dlatego cała stylizacja ładnie wygląda. Bluzka też fajna, lekki róż z błękitem do tego różowa torebka i aparat. Ogólnie, aparat i sama stylizacja przypomina mi wygodę, aparat też trochę wakacje, zwiedzanie, fotografowanie. Ale, tutaj nie będę o tym pisać, bo to ubieranka, a nie prawdziwa kobieta którą można by manipulować, wyjeżdżać na wczasy i zmuszać do używania aparatu. Trampki motywem wygody, przynajmniej dla mnie. Całość dopełniają mocno różowe okulary i bransoletka, jako świetnie wpasowujące się dodatki.

    Ogólnie kolejna świetna stylizacja.

    Ps. Powracam do regularnego pisania.

    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za bardzo przypadła mi do gustu stylizacja, ale prezentuje się całkiem fajnie.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń