czwartek, 19 czerwca 2014

Stylizacja

Stylizacja którą dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować, powstała "pod" bluzkę. Brałam udział w pewnym konkursie i mojej grupie została przedzielona właśnie ona. Muszę przyznać, że do stylizacji podchodziłam kilka razy. W końcu postanowiłam do bluzki dobrać spódniczkę z Basics, a dodatki w żółtym kolorze. Mimo, że nie do końca byłam zadowolona, a konkurs został odwołany, moja praca została wyróżniona wraz z dwoma innymi. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Miłego dnia :*
Sweet0Monisia

3 komentarze:

  1. Stylizacja jest okey. Nie jest brzydka, ale ma małe niedopracowania. Gratuluję wyróżnienia. Ładnie dobrałaś żółte neonowe szpilki.

    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jest świetnie, zauroczyłaś mnie odważnymi barwami i wyczuciem równowagi między formą a treścią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, świeża stylizacja!
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń