czwartek, 19 lutego 2015

Stylizacje #20


Hej, dzisiaj pokażę Wam dwie stylizacje, jedną z torbą oraz drugą creepersami z nowej dostawy do evil panda. W następnym poście postaram się, ale nie obiecuję zrobić stylizację militarną.

Pierwsza stylizacja jest bardzo ekonomiczna. Sweter zrobiłam na innym koncie, a reszta rzeczy jest za SM. Efekt moim zdaniem jest fajny. Ciężko mi było dobrać buty. Z drugą było łatwiej. Od razu miałam w głowie tę stylizację.


Stylizacja pierwsza:
Blazer StarDesign Fashion 14 sd
Spodnie BASICS 43 sm
Torba evil panda 95 sm
Buty BASICS 15 sm
Top Pretty in Love 89 sm

Stylizacja Druga:
Kombinezon nelly.com 24 sd
Rajstopy StarDesign Fashion 4 sd
mogą być jakiekolwiek czarne, prześwitujące rajstopy
Podkolanówki Fallen Angel 30 sm
Creeprsy Evil Panda 160 sm
Torebka/Portfel Stardoll Academy 0 sd



Podobają Wam się stylizacje?




2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się 2 stylizacja, chociaż zmieniłabym torebkę ;)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje bardzo ładne. Mi chyba 2 też bardziej się podoba.
    lalka566

    OdpowiedzUsuń