poniedziałek, 16 lutego 2015

Nowy dział ,,Co piszczy w plazie"

Dział polega na szukaniu przeze mnie ubrań w plazie które zasługują na miejsce w naszej szafie. Mam nadzieję że stylizacje zachęcą was do ich zakupienia.
 
Na pierwszy ogień pójdą platformy z Fallen Angel. Buty są bardzo ładne i nadają stylizacji fajnego klimatu. Szczerze ja lubię bardziej eleganckie stylizacje więc używam ich tylko do takich, ale oczywiście nie zawsze pasują. Druga, a zarazem największą zaletą jest cena 80sm. Nic tylko brać i kupować. Oto stylizacja:
 

Chciałam dodać jeszcze jedną stylizację z innym artykułem oraz wyniki konkursu, ale jadę za miasto i nie będę miała dostępu do internetu. Oczekujcie więc jutra około 14:00.

2 komentarze:

  1. Fajny dział. Mam te buty
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dział może okazać się bardzo fajny , ale według mnie trochę za mało jest napisane.
    Buty mam , bez nich szafa kuleje . Stylizacja ładna , ale mogło być lepiej.
    lalka566

    OdpowiedzUsuń