sobota, 14 lutego 2015

Powitanie, konkurs i LOOKBOOK





Witajcie jestem nową redaktorką na blogu. Mam na imię Nikola, a na stardoll nazywam się agusiabb11. Moim działem będzie LOOKBOOK który będzie się pojawiał w dniu w którym pojawi się nowa kolekcja w plazie. Nie będę przedłużała i przejdę do rzeczy.
Najnowszą kolekcją jaka się pojawiła jest wczorajsze zaskoczenie ANTDOTE. Szczerze mnie ta kolekcja nie powaliła, ale znalazła duże grono fanów bo wyprzedała się w mgnieniu oka. Zdążyłam kupić tylko 3 rzeczy które w miarę mi się podobały. To z nimi zrobiłam stylizacje które mam nadzieję spodobają się wam.
 

KONKURS WALENTYNKOWY

Wykonaj stylizację walentynkową która będzie zawierała jedną rzecz z antidote. Stylizacja może być wykonana na mojej doll lub w plazie. Do wygrania 30sd, a dla drugiego i trzeciego miejsca coś z listy życzeń do 10sd. Czas do jutra czyli Niedzieli do 23:59.

4 komentarze:

  1. Åšliczne stylizacje! Najbardziej podoba mi siÄ™ druga. :)
    Przesyłam stylkę.
    http://bankfotek.pl/view/1857445
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twoich stylizacji podoba mi siÄ™ tylko pierwsza.
    http://www.bankfotek.pl/view/1857453

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne stylki. najlepsza druga i trzecia. Powiększaj trochę zdjęcia :) (klikaj w zdjęcie i klikaj 'oryginalny obraz'

    moje zgłoszenie: http://bankfotek.pl/view/1857455

    użyłam topu połączonego ze spódniczką, która jest "pod spodniami"

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuje pokazać i opisać rzeczy jakie zakupiłaś z kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń