wtorek, 17 lutego 2015

LOOKBOOK #2

Wczoraj do plazy weszła nowa dostawa ubrań do evil panda. Ja osobiście nie lubię tego sklepu, ale znalazłam rzeczy które moim zdaniem są godne uwagi. Kupiłam podkolanówki i sukienkę, ale i rzeczy za sm jednak z nim nie mam na razie pomysłu na stylizacje.
Pierwsza rzecz to:
 
Mi się od razu  spodobały, a ich cena nie jest wysoka. Po za tym mogą sprawdzić się w wielu stylizacjach nawet tych eleganckich.
 
Szczerze to jestem średnio zadowolona z tego kompletu, ale chciałam zrobić coś innego.
Kolejną rzeczą jest:

Ten sukienko-sweterek jest chyba najlepszą rzeczą z całej dostawy. Jedyna rzecz jaka w nim jest zła to cena. Bardzo mi się podoba jak leży na doll i zapewniam że będziecie po niego często sięgać.
Z tej stylizacji jestem bardziej zadowolona. Nie jestem tylko pewna co do naszyjnika.

3 komentarze:

  1. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt , pierwsza stylizacja lepsza. W drugiej strasznie ,,przygniata ,, resztę ta kurtka .
    lalka566

    OdpowiedzUsuń