wtorek, 25 lutego 2014

Witam :)

Hej :)
Mam na imię Monika i jestem nową redaktorką tego bloga. Będę dla Was przygotowywać stylizacje za starmonety oraz prowadzić "Hot or not".

Na stardoll jestem Sweet0Monisia :)    >klik<

Dzisiaj przygotowałam dla Was pierwszą stylizację.
Jest to dość prosty, ale elegancki strój. Koszula, która jest jedną z darmówek (ja kupiłam ją za całe 2sd ;) ), przełamuje całość i stanowi dość mocny akcent w stylizacji.


A oto artykuły jakich użyłam:
Spodenki, buty i torebka nadal są dostępne w starplazie.

Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba. Liczę na Wasze szczere opinię i wskazówki.
Moglibyście też rzucić pomysł na kolejną stylizację.

Zapraszam do komentowania, zgłaszania się do metamorfoz, przeglądu szafy, hot or not i obserwowania bloga.

Miłego dnia :)
Sweet0Monisia


7 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się ta stylizacja, ponieważ torebka do niczego tu nie pasuje. Wzorki na bluzce, paski na torebce? To nie wygląda dobrze :c
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest sama w sobie ciekawa. Gdyby zmienić torebkę, buty i usunąć rajstopy byłaby śliczna i na pewno wyglądała by o wiele lepiej. ;)

    karolinkusia767

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. Cóż mi się stylizacja w ogóle nie podoba, jakoś nie zbyt mnie zaciekawiła ;/ Przeraża mnie ta torebka, ona tu nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem całkiem, ale bransoletka wystająca na spodnie nie wygląda najlepiej.

    awcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj, przepraszam Monika... ale ta stylizacja nie ma trochę sensu.
    Musisz usunąć torebkę i bransoletkę zmienić spodnie, i może wtedy będzie sens!

    Ala_20_

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten cropp top w połączeniu z eleganckimi spodenkami. Tak jak wszyscy, którzy się wypowiadali, ja również, zmieniłabym buty i torebkę, a rajstopy to wielka pomyłka w tym stroju


    Na stardoll : gabadoll
    Obserwuję jako : gabisska

    OdpowiedzUsuń