piątek, 28 lutego 2014

Przegląd szafy

Cześć. Pierwszy post o tematyce ,,Przegląd szafy". Będę wybierała kilka fajnych ciuchów i dodatków oraz kilka niezbyt ładnych. Z ubrań i dodatków będę wybierać jeden HIT i jeden KIT.

Dzisiejszy Przegląd szafy odbył się u Inga.99.

Ubrania


Tak:

Masz kilka bardzo fajnych ubrań. To są tylko niektóre z nich.

Nie:

Głównie darmówki. Znalazł  się też projekt sukienki.(niezbyt mi sie on podoba)


Dodatki

Tak:

Dużo fajnych dodatków. Lubię tą brązową torebkę :)

Nie:

Jeszcze raz darmówki. Te pierwsze czarne buty są okropne...


Hit: ubrania

Jak ja bym chciałą to mieć. Jest cudowne ! 

Hit: dodatki

Te buty są super, a dzięki temu przeglądowi zakupiłam je do mojej szafy :)

Kit: ubrania

Cóż by powiedzieć...okropne? Tak ,,sztucznie" wykonane ;/

Kit: dodatki

Kot w butach? Serioo?!


Podoba się? 
Komentujcie :*





5 komentarzy:

  1. Muszę zrobić porządki w szafach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W większości się z Tobą zgadzam. Co do hitu w ubraniach- myślę, że znalazłabyś jednak coś lepszego. A do kitu również w ubraniach- te ogrodniczki są bardzo ładne, ja na pewno zrobiłabym z nimi stylizację :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgadzam się z twoim przeglądem w kitach jest dużo ładnych rzeczy.

    Emiilaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgadzam się! Przecież niektóre uznane przez ciebie za KIT dodatki są ładne. No, niektóre.

    OdpowiedzUsuń