piątek, 28 lutego 2014

Stylizacja w stylu...

...studentki, która jest buntowniczką. Pomysł podrzuciła Ala_20_. Nie wiem czy efekt jest zadowalający, oceńcie sami.
Muszę przyznać, że to nie mój styl, więc nie jestem przekonana do tej stylizacji, chociaż wydaje mi się, tragedii nie ma.

Jak widzicie wszystko jest  z wyprzedaży, więc dodatkowo za 2 produkty nie płacimy z okazji akcji: 3 za 2 ;)



Liczę na szczere opinie i ewentualną konstruktywną krytykę.

Macie kolejne życzenia co do stylu stylizacji?

Buziaczki :*

Sweet0Monisia

4 komentarze:

  1. Niezła, ale zamiast rękawiczek dałabym jakąś torebkę. Następny styl- sweet, oczywiście bez przesady ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dziękuję za sugestię :) Postaram się coś wymyślić :D

      Usuń
  2. OOO JEJ!!! BYŁAM W POŚCIE OJEJCIU!!!! hehe. Jest spoko.

    Ala_20_

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, bardzo mi się podoba.:))

    OdpowiedzUsuń