środa, 8 kwietnia 2015

Hot or Not #1

Cześć , mam na imię Kamila , mam 13 lat , na Stardoll pod nickiem lalka566 .  Jestem nową redaktorką na blogu . Będę się zajmować Hot or Not , Przeglądami szafy oraz raz na jakiś czas może dodam stylizacje. No nic ,  do setna.

Dzisiaj ocenię Anię_Miszcz  .

Ocena: Sukienka nie specjalnie mi się podoba . Pasek jest praktycznie niewidoczny .Przydałaby się jakaś torebka , jest trochę pusto .






Ocena : Makijaż też nie przypadł mi do gustu.Oczy wydają mi się małe , szczególnie z daleka . Masz całkiem sporo kosmetyków , a nie widać tego po tobie. Przeciętnie , nie ma się do czego przyczepić .



                                                              PDSUMOWANIE

                                                                    HOT/NOT

                                        Zgadzacie się z oceną ? Czekam na opinie :)


                                                                  Pozdrawiam 
                                                                     lalka566

2 komentarze:

  1. Wreszcie doszedł ktoś nowy , ostatnio było bardzo pusto an blogu. Zgadzam się z oceną . Chociaż jej twarz jest straszna .
    Alicee2116

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham taki "styl" twarzy. Ja dałabym HOT.

    OdpowiedzUsuń