piątek, 28 listopada 2014

Stylizacja #27

Witam! Cały weekend muszę się uczyć, bo mamy nawały sprawdzianów (kto to wymyślił, żeby działy kończyły się w tym samym czasie?).  Jutro jadę kupić prezent mikołajkowy, bo mieliśmy losowanie, pomysłu nie mam żadnego, ale cóż. Jedyne co mnie podnosi na duchu, to to, że niedługo święta i jadę również jutro do kina.
Dzisiejsza stylizacja prosta, połączenie bieli i granatu. Od dawna chciałam mieć te platformy, moje życzenie się spełniło, kiedy zobaczyłam je w Callie :)



Katniss-ne

4 komentarze:

  1. polecam na prezent kupić "zniszcz ren dziennik" dużo zabawy i można wykazać się kreatywnością :) idealny prezent dla każdego :) co do stylizacji chyba tylko spodnie bym zmieniła :P

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy od "ceny maksymalnej" prezentu to za 20 złotych możesz kupić małą czekoladę milkę (:3) i książkę "jak robić bransoletki loom bands" czy coś takiego :) Co do stylizacji jest ślicnz kocham połączenie bieli i niebieskiego

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń