środa, 15 października 2014

Stylizacja #18


Katniss-ne

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie , wersja bez kokardy lepsza :)
    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mam być szczera, to twoje stylizacje są okropne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę Cię obrażać, ale twoja doll ma paskudną twarz... i zgadzam się z powyższym komentarzem, twoje stylizacje są na bardzo niskim poziomie

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie, powinnaś odejść z bloga. Nie umiesz robić ładnych stylizacji i twoja me doll jest OKROPNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że Twoje komentarze mnie ruszają? Wiem, że drugi, trzeci i czwarty komentarz napisała ta sama osoba. Dla Ciebie z bloga na pewno nie odejdę. Ciekawa jestem jak Szanowna Twoja doll wygląda, może się nam pochwalisz? Bo jestem pewna,że wiele osób z chęcią to zobaczy ;**.

      Usuń
    2. O!I jeszcze chamsko się odzywasz tak? hmm ciekawe czy właścicielka bloga będzie zadowolona i nawet nie próbuj usuwać komentarza mam screeny

      Usuń
    3. Weźcie się od niej odwalcie, owszem nie podoba mi się warz Twojej dolki ale każdy ma inny gust ;)

      Usuń
  5. Stylizacja średnio mi się spodobała, ale nie jest taka zła żeby pisać takie okrutne komentarze ! Co do twarzy to każdy wygląda jak chcę.
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń